השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חפשו באתר שלנו

    ציוד לבית ספר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מוצרים דומים

      אסתי אורח

      כיסא אירוח עם ידיות מרופדות דגם אסתי אורח. כסא אירוח מודרני ונוח לישיבה. עשוי דמוי עור PU שחור בשילוב ידיות ורגלי ניקל. מיועד...

      מעבר למוצר
      דקל כסא בר

      דקל כסא בר פלסטיק – גובה 76.

      מעבר למוצר
      מחבר מס' 10 קנגרו

      מחבר קנגרו קטן מצרף עד 12 דף עם חולץ סיכות לשימוש בסיכות 10.

      מעבר למוצר
      כסא בר 1226

      כסא רחב וגדול במיוחד, מבנה המושב ייחודי ונוח לישיבה עם תמיכה בגב תחתון. כסא בר פניאומאטי עם בוכנה (עולה ויורד). הכסא עשוי...

      מעבר למוצר

      ציוד לבית הספר

      איזה ציוד לבית ספר צריך תלמיד כיתה א'? – שאלה שכל ההורים לתלמידים לעתיד שואלים. ולמרות שנותר מספיק זמן עד ה-1 בספטמבר, עדיף כבר עכשיו להתחיל להתכונן לשנת הלימודים: בזמן שיש ברירה ואין עדיין התנפלות של הרגע האחרון…

      חנות הספר מציע ללקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים הספקה בזמנים קצרים ביותר של כל הנדרש לבית ולעסק. כל תחום של החנות מחולק לאגף עם האחראי עליו שהתמקצע עם הזמן והוותק… וותק לא חסר לנו – עסק משפחתי שלנו קיים משנות ה-70 –ים כאשר אב המשפחה פתח דוכן שהפך לימים להיות עסק מצליח. הסוד הוא משפחתיות ויחס חם ואישי לכל לקוח. 4 הילדים ממשיכים את דרכו של האב….

      ציוד לבית ספר – קודם כל תיק גב!

      הצבנו את המרכיב העיקרי של ציוד לבית ספר במקום הראשון ברשימת הדברים הדרושים. התלמידים צריכים לשאת תיק כבד לבית ספר וממנו כל יום, כך שזה משפיע מאוד על היציבה. כדי לעשות את זה נכון, נוירולוגים קוראים לא לחסוך כסף ולקנות תיק בית ספר ארגונומי לילדך. עמוד השדרה של הילדים עדיין מתפתח, ואם תבחרו את תיק הגב הלא נכון, העצמות עלולות להתעוות תוך שנה. בעתיד, העקמומיות מובילה לבקעים וכאבי גב מתמידים. קשה ויקר לטפל בהם: קחו זאת בחשבון וחפשו דגם עם מסגרת אנטומית אורתופדית.

      הזמנת ציוד לבית הספר

      בדרך כלל המורה מוסרת רשימה של מה שצריך לתלמיד כיתה א'. אבל אם אין לך כרגע את הרשימה, זאת רשימה אוניברסלית ומתאימה לכל בתי הספר.

      מחברות: תלמידי כיתה א' עדיין לא שולטים בכתיבה, אז בחרו מחברות עם נייר עבה – אלה לא ייקרעו מהלחץ החזק של העט.

      כיסויים לספרים: הם יצטרכו שני סוגים: למחברות ולספרי לימוד. קח עם שוליים, 20 ו-15 חתיכות, בהתאמה. בבחירה עדיף להתמקד בצפיפות החומר, ולא במחיר המוצר – כריכות דקות נקרעות במהירות ויש להחליף אותן, כך שהחיסכון מוטל בספק. אם אינך יודע עדיין את גודל ספרי הלימוד, בדוק את הכריכות המתכווננות. הם מתאימים גדלים שונים.

      ציוד משלים לבית הספר

      יומן: אם המורה לא קבע דרישות מיוחדות, אז כל אפשרות כריכה קשה (זו לא תתקמט) ועם נייר לבן עבה תתאים. בחרו עיצוב עם ילדכם – חשוב שהתלמיד לעתיד יאהב את היומן.

      קלמר: לאביזר הזה יש סוגים רבים: ממארזי פלסטיק ומעטפות טקסטיל ועד מוצרים רב-שכבתיים.

      עפרונות, עטים וטושים: כמות מינימלית תספיק בהחלט. תחדדו את העפרונות ביחד עם ילדיכם.

      מתרגשים לקראת שנת לימודים חדשה של ילדיכם וצריכים ציוד לבית ספר? "הספר" לשירותכם, בקרו אותנו בחנות או התקשרו לכל שאלה בטלפון: 09-8335177.

      ציוד חזרה לבית ספר

      בחודש האחרון של הקיץ, רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, זה הזמן לקנות ציוד חזרה לבית הספר. ההתארגנות לבית הספר היא תהליך מייגע למדי שידרוש ממבוגרים הרבה זמן וסבלנות. הורים לתלמידי כיתה א' לעתיד מודאגים ביותר, וזה לא מפתיע, שכן חשוב מאוד שלקטנצ'יק יסופק את כל הדרוש ליציאה לבית הספר. לעתים קרובות, אימהות ואבות, מודאגים, יכולים לקנות כמה יומנים ומספר עצום של מחברות מיותרות, אבל לשכוח מהדבר ההכרחי ביותר – עט.

      לדברי הורים "מנוסים", הרצון לקנות לחלוטין את כל מה שילד עשוי להזדקק לו הוא טעות, כי יותר ממחצית מהפריטים הנרכשים יאספו אבק על המדפים או המגירות של הארון ולעולם לא יועילו.

      דברים לבית ספר

      כדי לעשות את הבחירה הנכונה, אתה צריך להבין בבירור מה ילדים עשויים להזדקק בבית הספר. לרוב, לפני תחילת שנת הלימודים, המורים מכינים רשימה של הדברים הנחוצים, במיוחד להורים. באמצעותה תוכלו להימנע בקלות מקניית ציוד מיותר לבית הספר. חשוב לציין שרשימות כאלה יהיו שונות מאוד עבור תלמיד כיתה א' ותלמיד תיכון כמובן.

      חנות הספר מציע להורים את המגוון הרחב של ציוד חזרה לבית הספר לכל גיל ולכל כיס. אצלנו תוכלו למצוא הכל, ההל מעפרונות ועטים ועד לבלוקים ויומנים שיהפכו את הלימודים של ילדיכם למהנים וכיפיים עם על הדמויות האהובות! אנחנו החנות הוותיקה ביותר בנתניה בתחום הציוד המשרדי ונשמח לייעץ לכם בבחירה של כל פריט שדרוש לכם.

      ציוד חזרה לבית ספר שילדיכם צריכים

      לפני תחילת שנת הלימודים, המורה מודיעה בדרך כלל להורים איזה ציוד חזרה לבית ספר הם צריכים לקנות. לרוב, רשימה זו תכלול את הפריטים הבאים:

      • יומן;
      • קלמר;
      • תיקייה למחברות;
      • מספר מחברות בשורה ובמשבצת;
      • אלבום לציור;
      • מספר עטים ועפרונות פשוטים;
      • אביזרי מדידה (סרגל, מד זווית);
      • צבעים ועפרונות צבעוניים, טושים (לתלמידי בית ספר יסודי);
      • מחדד ומחק;
      • כריכות למחברות וספרי לימוד.

      ומה לא לשכוח בנוסף?

      ניתן לחלק את כל המוצרים לתלמידי בית ספר למספר קטגוריות:

      • ביגוד (תלבושת בית ספרית);
      • הנעלה (נעליים, נעלי ספורט);
      • תיקי גב (ילקוטים);
      • כלי כתיבה (עטים, עפרונות, סרגלים, מחקים, מחברות, תיקיות, קלמר);
      • פריטים לסידור מקום העבודה של התלמיד.

      הגיע זמן לרכשו ציוד חזרה לבית הספר – בואו להתרשם מהמגוון פריטים המוצע אצלנו בחנות "הספר": שדרות ויצמן 13, נתניה. תביאו גם את ילדיכם שבהחלט יאהבו להיות שותפים לבחירת הפריטים!

      Skip to content